סיפור הצלחה של לקוח נוסף – "היידה דיגיטל"

היידה

את אנידור מנכ"ל "היידה דיגיטל", הכרתי בקורס אוטומציה של דודו ציזנר, שם אנידור סיים את קורס המנהלים ואני את קורס המפתחים.

דודו הפגיש את כל התלמידים במפגש ספיד דייטינג, כדי שאולי יעשו עסקים יחד. אנידור הגיע כבר עם ראש גדול ופתוח לאוטומציה, חדור מוטיבציה להכניס אוטומציה לעסק שלו – חברה לקידום אתרים ושיווק דיגיטלי וכשדרכנו הצטלבו שוב לאחר הקורס, התחלנו לעבוד על אוטומציה של "היידה דיגיטל".

מודעות ותובנה משופרת
כמו בכל פרויקט, מתפקידנו לשבת עם המנכ"ל, ללמוד ולהבין מה הוא רוצה. אנידור ידע מה הוא רוצה לעשות כדי לשפר את האוטומציה של העסק, וידע איפה צוואר הבקבוק שלו.  תוכנת  Airtable היתה המועדפת עליו, אך היה צורך לאפיין נכון את טבלאות התוכנה ובמקרה זה – לנרמל את הטבלאות עבור העסק, כך שניתן יהיה לקבל בקלות כל נתון שנדרש, ובכך ליצור זרימת עבודה משופרת.

חיבוק טכנולוגי
בשלב הבא לאחר שהטבלאות מולאו בנתוני הלקוחות וההזמנות. דרישת הלקוח היתה מאוד בסיסית "אני רוצה לראות מה קורה החודש, לפני שהחודש מסתיים" ואת זה הלקוח קיבל מייד.
בהמשך נדרש היה ליצור ממשק לחשבוניות. אנידור בחר לעבוד עם תכנת invoice4u.   
בתחילת העבודה על ממשק עם התוכנה, נתקלנו בלא מעט בעיות. הממשק לא היה זמין לאנשי אוטומציה, וגם לא מובן ברמה שאפשר לבחון את הנושא.
האתגר היה עצום  – ממש מרטנו שערות.
אחרי מספר שיחות עם התמיכה הטכנית של Invoice4u וקצת הרבה שעות פיתוח, פיתחנו  אפליקציה לממשק לinvoice4u.

הנגשה למפתחי אוטומציה
עם פיתוח האפליקציה הונגשה למעשה תכנת  invoice4u  לכלל מפתחי האוטומציה. אם קודם לא יכולת בכלל להוציא חשבונית פשוטה, של שורה אחת, היום ניתן להפיק חשבונית עם מספר שורות בתוך דקות עבודת פיתוח. ממש קלי קלות וחסכון יקר בזמן.

שירות לקוחות טוב יותר
כמובן שעם האוכל בא התיאבון, ואנידור רצה עוד, ובשלב זה עבדנו על ממשק למס"ב. העסק של הלקוח משלם לכתבים שלו באמצעות העברות בנקאיות. כל חודש, יש להכנס לחשבון הבנק ולבצע העברה בנקאית לכל כותב.
כדי לחסוך בזמן ויצור זרימת עבודה משופרת, פיתחנו אפליקציה שמתממשקת למס"ב. אנידור מקבל קובץ במייל, את הקובץ הוא מעלה לאתר הבנק וההעברה מבוצעת בקליק.
כך יצרנו זרימת עבודה משופרת בה המנכ"ל מרוצה והעובדים מרוצים. 

אוטומציה של כל עסק, מבטיחה זרימת עבודה משופרת, מהירה, יעילה, אמינה ואיכותית.  באוטומציה שאנו מבצעים, כל הלקוחות יחוו את אותה רמת שירות ובשיפור המוצרים או השירותים.

בימים אלו אנו מתחילים את השלב הבא באוטומציות של היידה.

אבל למה לקרוא את כל המאמר הזה, אם אפשר פשוט לראות את אנידור מדבר בעצמו ….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.