המשרד על אוטומט והלקוחה גולשת – סיפור לקוח

אחד מהרגעים המשמחים ביותר עבורנו הוא אותו הרגע בו בעלי עסקים מגלים את הטכנולוגיה המדהימה שהתאמנו עבורם, אותו הרגע בו ההתעסקות עם הלקוחות, ניהול מוצרים ופיתוח מוצרים חדשים הופכים להרבה יותר קלים ונגישים. טכנולוגיה כידוע, יכולה לחסוך להרבה אנשים זמן וכסף, אולם כאן באמת ישנו מקרה יוצא דופן והיינו חייבים לספר לכם עליו.

הכירו את שימשי

שימשי היא מדריכת סאפ שעוסקת בהדרכת קבוצות חתירה, הדרכה בקייטנות, העברת חוגים וכד'. שימשי פנתה אלינו משום שהקושי שאפיין את העבודה שלה היה להוציא ולנהל טיולי סאפ שהיא מעבירה בארץ.

עד כמה הקושי היה גדול? ובכן, היא סיפרה והדגימה את התהליך הלוגיסטי המורכב שהייתה נוהגת בו עד אז, תהליך שהפך את כל שלבי ארגון הטיול למאוד מעייף, מורכב כאמור ולא ישים. רק כדי לסבר את האוזן, כדי להוציא טיול סאפ בארץ (ובכלל), צריך לקבל מידע רב מהמשתתפים, החל ממספר המשתתפים שמעוניינים להשכיר סאפ (או שיש להם), רמת החתירה שלהם ועוד, וכל זאת בלי לדבר על הנושאים ה"רגילים" כמו פרסום, ניהול רשימת משתתפים ותשלומים. מהר מאוד למדנו כי התהליך הלוגיסטי המורכב מונע משימשי להוציא טיולים כאלה בפועל, מה שמשפיע אוטומטית על ההכנסה שלה, או סוגי הפעילויות שהיא רוצה להעביר ביומיום.

השלב הבא: הנגשה ואוטומציה

במילים פשוטות, המטרה שלנו בפרויקט של שימשי ובפרויקטים דומים אחרים, היא מצד אחד להנגיש את הידע שהיא מעוניינת לקבל, במקרה הזה מידע לגבי מספר המשתתפים, רמת החתירה, צורך בהשכרת סאפ ועוד, בצורה קלה וידידותית. מצד שני, באשר לדרך להנגשת החומר, כאן נכנסת לתמונה האוטומציה המאפשרת את ניהול הידע בצורה קלה, לרבות עניין התשלומים.

בשפה מעט יותר מקצועית, שילבנו עבורה כמה טכנולוגיות וביניהן: דפי נחיתה, בסמוב, קצת אוטומציה חכמה באינטגרומט, עבודה עם invoive4u, ואפליקציה מדהימה בגלייד. אתם לא חייבים לזכור את כולן בעל פה כמובן, אבל חשוב להדגיש שלא מדובר כאן רק בהתאמת מערכת בודדת ללקוחה, אלא שילוב בין טכנולוגיות ומערכות שהופך את הפתרון למותאם אל הלקוחה באופן מלא.

היכן שימשי כיום?

אנחנו מניחים שהיא גולשת איפשהו, בכל זאת כרגע יש לה לא מעט זמן פנוי להתעסק עם הדברים שהיא אוהבת. בנימה יותר רצינית, יצרנו עבור שימשי מערכת המאפשרת ללקוחות להירשם ולהיכנס לאפליקציה ייעודית. האפליקציה מאפשרת לשימשי לפקח על הנרשמים, שכן המערכת מציגה לה באופן ברור וקל נתונים שונים אודות טיולים ספציפיים ואף נתונים אודות טיולים נוספים שהיא פותחת במקביל. המערכת כוללת כרטיסי לקוחות המכילים את המידע הרלוונטי. בנוסף, הודעת התשלום נשלחת אוטומטית ללקוח, כך שבסוף התהליך שימשי לא צריכה "לרדוף" אחרי אף לקוח או להתנהל מול רשימות מורכבות.

 לסיכום

שימשי, כמו לקוחות רבים אחרים, הרוויחה את האפשרות לנהל את הזמן שלה בצורה יעילה יותר, להוציא יותר טיולים ולמכור יותר מוצרים לקהל הרחב. המקרה של שימשי לימד אותנו עד כמה התאמה מושלמת בין לקוח לטכנולוגיה יכול לסייע לעסקים ועד כמה היא משמעותית עבור כל עסק משגשג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.